חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ לשיר: כל שיר במתנה הופך לקליפ במתנה לכל אירוע

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רבים הבוחרים בשיר במתנה עבור אירועים רבים יבחרו גם בצילום קליפ כדי להשלים את המתנה המקורית גם מבחינה ויזואלית. צילום קליפ במתנה לשיר שהקלטתם עבור אירוע, מתאים לכל כיס ואינו דורש הכנות מיוחדות.

כבר הקלטתם שיר – לא תצלמו קליפ לאירוע?

את השאלה הזו שואלים כמעט כל יחידים, זוגות וקבוצות המקליטים שיר במתנה.
כל המחפשים מתנה לאירוע מסוים מתבקשים להיות מקוריים ויצירתיים, מתנה המגיעה מזוג או מקבוצות דורשת אף מורכבות גדולה יותר.
המתנה המקורית ביותר, הנמצאת בעלייה בביקוש של מאות אחוזים בשנים האחרונות, היא שיר במתנה, שיר המוקלט על-ידי אדם יחיד ועד קבוצה של אנשים המעניקים שיר במתנה לאירועים מגוונים: בר/בת מצווה, חתונה, עמיתים לעבודה, חתונת זהב, ימי הולדת וכל סיבה אפשרית למתנה.

שיר במתנה
שיר במתנה

שיר במתנה הוא מתנה מקורית וייחודית כל פעם מחדש, רבים מהמקלטים שיר מרגישים כי למרות המתנה המקורית, קיים הצורך במשלים ויזואלי למתנה.
בחירתם של רבים מהמקליטים שיר במתנה, היא הקלטת קליפ במתנה, הקלטה שאינה יקרה ולא דורשת הכנה מוקדמת.
מרבית המקליטים יבחרו לצלם את הקליפ באולפן ההקלטות, משתתפי הקליפ יאובזרו בשלל אביזרים וכלי נגינה על-מנת לגוון את הקליפ וכן יוכלו להביא אביזרים נוספים מהבית ובהתאם לבחירתם.
ספויילר עבור מצלמי הקליפ במתנה – אתם לא הולכים לעבוד קשה, לאחר צילום הקליפ כל משתתפי הקליפ ישירו בתנועות שפתיים (ליפסינק), תוכלו לזייף חופשי בזמן צילום הקליפ (וגם בזמן הקלטת השיר) וכל מה שצריך זה רק לחייך וליהנות מהצילום החופשי.
בסיום התהליך השיר המוקלט באולפן מקצועי ישולב יחד עם הקליפ המושקע, הקליפ עובר עריכה וניתן לשלב בו סרטונים ותמונות שיועברו על-ידי המשתתפים.
כאשר לא מדובר במתנה יקרה, תהליך קל ומצחיק – מרבית המקליטים שיר במתנה בוחרים בקליפ במתנה.

הסיבה בבחירת קליפ במתנה: החוויה הגדולה בהקלטת שיר במתנה

עוד טרם צילום הקליפ במתנה, המשתתפים המבקשים להקדיש את השיר במתנה מגיעים ל"אולפני לי-רון" ומתחילים בחווית הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי.
את המוזיקה לשיר שתקליטו אתם בוחרים, מוזיקה קיימת שאתם מתחברים אליה ומרגישים איתה בנוח או כל מוזיקה מרגשת או מצחיקה המתקשרת לאירוע או לאדם שלכבודו אתם מקדישים את השיר במתנה.
חלק מהמקליטים יבחרו לשנות את מילות השיר ועל כן עליכם לחשוב על מילים יצירתיות ומתאימות, בנוסף עליכם לקחת בחשבון ששינוי המילים יצריך את מקליטי השיר ללמוד את המילים טרם ההקלטה, כדי ליצור הקלטה נוחה יותר ומתנה טובה יותר.

שיר במתנה מגיע באיכות סאונד גבוה, מוקלט באולפן הקלטות אקוסטי מקצועי הכולל ציוד הקלטה מתקדם.
לא רק בקליפ ניתן לזייף, כל המגיעים להקליט שיר במתנה באולפן ההקלטות, מקבלים יחס של זמרים מקצועיים, למרות זאת הרוב המוחלט המגיעים להקליט באולפן אינם זמרים מקצועיים ולפעמים גם אינם אפילו זמרים חובבים – אנחנו כאן כדי להרגיע, במידה והתבלבלתם במילים תוכלו לחזור ולהקליט עד לתוצאה הרצויה וכן קולכם יעבור עריכה ותיקון באמצעות אפקטים שונים וזה על-מנת לספק מתנה מקצועית ואיכותית.
ב"אולפני לירון" טרם פגשו מקליטי שיר שלא נהנו מתהליך ההקלטה, יתרה מכך, עקב ההנאה והשחרור שבתהליך הקלטת שיר במתנה לאירועים, מרבית המשתתפים מחפשים להמשיך את הכיף וליצור מתנה מושלמת באמצעות קליפ במתנה לכל אירוע שרק ניתן לחשוב.

היום ניתן בפשטות להפוך להיות זמרים ליום אחד וכוכבי קליפ ליום אחד, מעבר לכך שיר במתנה המשולב עם קליפ במתנה הם מסוג המתנות הייחודיות שלא ניתן להעתיק או להעביר בין אנשים.
מתנה כדוגמת קליפ תישמר בזיכרון למשך זמן רב, תספק לכם חוויה ותענה על הצרכים של כל מי שמחפש מתנה מקורית לאירוע.


דוגמא לקליפ במתנה ליום הולדת 70 של סבתא מכל בני המשפחה:

לחזור למשהו ספציפי?