חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ לחתונה במתנה מהמשפחה | קליפ בהפתעה לחתן כלה מהמשפחה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם קליפ במתנה שהוכן במיוחד לחתן ולכלה מכל בני המשפחה. כפי שתוכלו לראות בקליפ זה הייתה השקעה ומאמץ רב להכין וידאו קליפ שיפתיע את החתן והכלה. המטרה של המשפחה היא להושיב את החתן והכלה מול המסך באירוע ולהקרין עבורם את הקליפ תוך כדי שמצלמים אותם ורואים כיצד הם מגיבים לקליפ בפעם ה-1.
אז איך הכל התחיל?
המשפחה פנתה אלינו בבקשה לעשות קליפ בהפתעה בשילוב הקלטת שיר, צילומי וידאו, עריכת וידאו בשילוב תמונות, הוספת כתוביות ועוד..הם רצו את השיר כוס של יין של משה פרץ.
אחרי שהעברנו להם מספר דגשים חשובים לפני הקלטות וצילומים הם כמובן חזרו והתאמנו על השיר כדי להיות מוכנים להקלטה.
בהקלטה שהם הגיעו הקלטנו אותם תחילה במספר קבוצות כדי שנוכל לקחת את הביצועים הטובים ביותר ולערוך אותם. הקלטנו חלק מהמשתתפים כסולו של אדם בודד ששר וחלק כקבוצה אחידה ששרה.
כמובן לאורך כל ההקלטה הם עבדו עם מפיק מוזיקלי צמוד אשר הדריך ועזר להם לעשות ביצוע טוב יותר ממה שהם באמת מסוגלים..וכמובן ערך את הקול שלהם והוסיף להם מספר אפקטים חשובים.
אחרי ההקלטות של כל המשתתפים הגיעה הצלמת לאולפן וחילקנו להם בשלב זה אביזרים מיוחדים שאיתם הם יוכלו להצטלם ולעשות אווירה מיוחדת באולפן.
במהלך הצילומים הם היו צריכים לשיר "בכאילו" את השיר, למעשה רק להזיז את השפתיים לפי הקצב והמילים של השיר..בשלב הצילומים המצלמה לא מקליטה אותם שרים מכיוון שהשיר מוקלט ולכן בשלב זה רק צריך להתאים את השפתיים לשיר שהוקלט מבעוד מועד. הצלמת מצלמת את כולם שרים יחדיו, לעיתים אנשים שרים לבד ומתמקדת בדבר החשוב ביותר – שיראו כיף, אנרגיה, שמחה ואהבה באולפן של כל המשתתפים. כמו כן, חשוב לנו שיראו את כולם באופן שווה לכן בעריכה ייצרנו מצב שבו רואים את כל המשתתפים בכל הקליפ באופן שווה ואחיד. פעם רואים את משתתף א' פעם את משתתפת א' פעם משתתפת ב' פעם משתתף ב' וכך הלאה..
בסוף, קיבלנו מהמשפחה מספר דגשים חשובים שהם רצו לעריכה ושילבנו תמונות שהם העבירו לנו במהלך הקליפ עם אפקטים ויזואלים מיוחדים כפי שהם רצו וביקשו.
צפו בדוגמא של קליפ החתונה המגניב והמקורי שהוכן במיוחד במתנה לחתן ולכלה להקרנה על המסך באירוע החתונה החשוב והמיוחד שלהם.
רוצים גם לעשות קליפ לחתונה במתנה מכל בני המשפחה? צרו קשר עם אולפני לי-רון!

לחזור למשהו ספציפי?