חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בהפתעה ליום הולדת 40 של אבא כולל סרטוני ברכות מצולמים מהמשפחה והחברים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קליפ בהפתעה ליום הולדת של אבא – שיר עם קליפ במתנה לאבא מהילדים והמשפחה בשילוב סרטוני ברכות מצולמים של המשפחה והחברים הטובים.

לאבא שלכם יש יום הולדת 40? רוצים להפתיע אותו עם וידאו קליפ מצחיק, מיוחד ומקורי שבו אתם שרים ומצטלמים באולפן הקלטות? הגעתם למקום הנכון!

באולפני לי-רון תוכלו להפיק סרטון בהפתעה לאבא שלכם לכבוד היום הולדת הכולל הקלטת שיר, צילומי וידאו באולפן ועריכת וידאו קליפ בשילוב תמונות וסרטוני ברכות של אנשים שלא הגיעו לאולפן ושעדיין חשוב שהם ישתתפו בקליפ.

אז איך עושים קליפ מסוג זה? להלן המידע החשוב!

מתנה רומנטית ליום נישואין
מתנה רומנטית ליום נישואין

תחילה אתם צריכים לבחור את השיר בהקדשה לאבא שלכם..האם זה שיר שהוא מאוד אוהב ומתחבר אליו, האם זה שיר משפחתי שתמיד הייתם שרים בטיולים, האם זה שיר שהוא שר תמיד באמבטיה או בזמן שהוא מבשל..תבחרו את השיר המתאים ביותר עבורו ועבור הקליפ שאתם מעניקים לו.
לאחר מכן אתם צריכים להחליט לגבי המילים..האם תשירו את המילים כמו שהם של השיר המקורי או שמא תכתבו מילים חדשות שיחליפו את מילות השיר הרגילות. ההמלצה שלנו אם אתם יודעים ויכולים לכתוב מילים היא לכתוב ולשנות את המילים..אם אתם לא יודעים לכתוב, אפשר להעזר בשירותי כתיבת המילים המקוריות שלנו ונכתוב זאת עבורכם לאחר שתתארו לנו ותספרו לנו קצת על הבן אדם.
אחרי שכתבתם או כתבנו עבורכם את השיר אתם צריכים להגיע להקלטות וצילומים.
בשלב זה שאתם מגיעים אלינו אנו קודם כל רק מקליטים את השיר..עובדים איתכם בצורה הדוקה ומקצועית על הביצוע, נדרוש ממכם לשיר את השיר מספר פעמים, נחזור על מספר שורות כמה פעמים כדי להוציא את הטייק והביצוע המושלם ביותר שאתם יכולים..ולאחר מכן נערוך את הקול שלכם ונוסיף עוד מעט צבע ואפקטים לשיפור הקול.
אחרי ההקלטות מגיעה צלמת הבית שלנו לאולפן ומצלמת אתכם ביחד עם כל מיני אביזרים שנחלק לכם..דברים ממש מגניבים כמו אוזניות, מיקרופון זהב יוקרתי, כלי נגינה, שרשראות, כובעים ועוד..
בזמן שאתם מצטלמים אתם שומעים את השיר ברקע וצריכים להתאים את השפתיים שלכם למשמע אוזניכם..מה שנקרא לשיר עם פלייבק.
לבסוף, אנו נקבל ממכם את כל חומרי הגלם שצריך לשילוב בקליפ – תמונות, קטעי וידאו. את חומרי הגלם הללו אנו נכניס במהלך הקליפ בכל מיני מקומות מתאימים לפי ראות עינינו.
אחרי שערכנו ושיפצרנו את הסרטון אתם תעניקו לאבא שלכם מתנה מקורית לגיל 40 – קליפ בהפתעה ליום הולדת העגול שלו ותסגרו יחד איתו את שנות ה-30 ותאחלו לו מזל טוב לכניסה למספר העגול החדש. והכי כיף, שגם עוד אנשים ישתתפו בקליפ עם סרטוני הברכות המצולמות שלהם..וכך הוא יוכל גם להם לומר תודה על ההשתתפות והאיחולים.
אז אם אתם רוצים להפתיע את אבא שלכם בקליפ מושקע ואיכותי..זה הזמן ליצור קשר עם אולפני לי-רון ברמת גן!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור