חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיר באולפן עם קליפ לחתונה – ככה החברים צריכים להפתיע חתן וכלה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יש סיבה טובה מאוד מדוע הקלטת שיר באולפן עם צילום קליפ הפתעה לחתונה הם דבר מבוקש כל כך: הפעילות מהנה ומגבשת, ההפתעה מקורית, האווירה מצחיקה וקלילה ויום האירוע משתדרג באמצעות שיר וקליפ הפתעה לחתונה עבור החתן והכלה.

איך מתבצע תהליך הקלטת שיר חברים לחתונה באולפן הקלטות מקצועי? וכיצד הופך השיר לקליפ לחתונה מכל החברים? הפתעה לחתן כלה (שיר במתנה עם קליפ) >>>

הפתעה לחתונה מהחברים? הקלטת שיר באולפן וצילום קליפ מקצועי!

אם בעבר רציתם להפתיע את החתן והכלה לפני האירוע או במהלך האירוע, המקסימום האפשרי היה צילום קליפ במצלמה ביתית ובמקרים חריגים הקלטת שיר מאולפן ביתי או באמצעות מיקרופון פשוט.
כבר מספר רב של שנים שהאפשרות של החברים להפתיע את החתן והכלה, הפכה למקצועית ומרגשת ואפילו כפעילות מהנה בהקלטה קבוצתית המספקת זיכרון חוויתי וחיובי עבור החתן והכלה וגם עבור המשתתפים בהקלטת השיר וצילום הקליפ.

הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי הפכה ללהיט בשנים האחרונות, הסיבה העיקרית היא זמינות לשיר וקליפ ברמה גבוהה ובמחיר נוח לכל קבוצת חברים.
במסגרת המגוון הרב של הקלטות האירועים המבוצעות ב"אולפני לי-רון", קבוצות משפחה וחברים רבות הגיעו להקליט שיר וקליפ בהפתעה, לעיתים כמתנה לאירוע כמו יום הולדת ולעיתים עקב אירועים רבים אחרים המצריכים הקלטה קבוצתית כהפתעה לאדם או זוג חברים קרוב.

הקלטת שיר חברים לחתונה באולפן הקלטות מקצועי

טרם סגירת יום ושעת הקלטה עם "אולפני לי-רון" מומלץ לפתוח קבוצה לתיאום כל המשתתפים בקליפ, עליכם לדעת כמה אנשים יגיעו לאולפן ההקלטות המקצועי כדי שהמפיק המוזיקלי ידע לחלק אתכם בהתאם ולחבר את כל הקולות בתוכנת סאונד מתקדמת.
החלק העיקרי הוא בחירת השיר בהחלטה קבוצתית ופעמים רבות גם החלטה על חלק ממילות השיר המקוריות, כאלו שיותאמו לחתן ולכלה.

בכניסה לאולפן ההקלטות המקצועי ילווה אתכם מפיק מוזיקאלי בעל ניסיון רב שנים בהקלטות לאירועים, המפיק יחלק אתכם בהתאם לכמות האנשים, יסדר אתכם באולפן ההקלטות ויחזור אתכם על הבתים או החלקים בשיר שאותם צריך להקליט בצורה טובה יותר – זה הזמן לזכור, כמעט כל המקליטים שיר לאירועים אינם זמרים, אין צורך לדעת לשיר מכוון והקול שלכם עובר עריכת סאונד והוספת אפקטים.

צילום קליפ מקצועי לחתונה מכל החברים

קליפ חתן כלה
קליפ חתן כלה

במידה ואתם מעוניינים להפוך את שיר ההפתעה לחתונה לקליפ, יש לתאם מראש את הצורך בקליפ עם משרדי "אולפני לי-רון".
את הקליפ נצלם ונערוך באופן מקצועי, ניתן לבצע צילומי פנים בתוך האולפן וצילומי חוץ במידת הצורך.
לצילום הקליפ תוכלו להביא תלבושות, שלטים ואביזרים שונים, כמו כן תוכלו למצוא אביזרי צילום הקיימים לשירותכם באולפן.
את הקליפ תשירו בתנועות שפתיים, תוכלו לרקוד ולהשתגע כדי להפוך את הקליפ לקליל, זורם ומצחיק.
לאחר סיום הצילומים נבצע עריכת וידאו וחיבור לשיר בהפתעה שהקלטתם ליצירת קליפ מוזיקלי לחתונה מטעם החברים או המשפחה.

מתי מפתיעים את החתן והכלה עם שיר וקליפ לחתונה?

לאחר שסיימתם להקליט את השיר והקליפ בהפתעה כמשפחה או כחברים של החתן והכלה, תצטרכו לחשוב מתי להפתיע את הזוג המאושר.
בהתאם להחלטה הקבוצתית, חשוב להתחשב באופי של החתן והכלה, כך למשל ייתכנו זוגות שירגישו בנוח בהקרנה פרטית רק לחברים והמשפחה וזוגות שירגישו בנוח בהקרנה פומבית לכל האורחים בחתונה.
את השיר והקליפ בהפתעה לחתונה אפשר להציג טרם החתונה בבית של אחד החברים, לפתוח קבוצה מיוחדת ולצרף את החתן והכלה כדי לשלוח ולשוחח על הקליפ, להקרין את הקליפ במסיבת הרווקות או הרווקים (תלוי אם המתנה הייתה זוגית או הפתעה נפרדת לחתן/לכלה) והאפשרות הנפוצה ביותר היא הקרנת השיר והקליפ ביום החתונה.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור