חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בת מצווה – קליפ במתנה לבת מצווה מכל המשפחה (וידאו מצגת בת מצווה)

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

המשפחה הגיעה לאולפני לי-רון במתנה להפיק קליפ בת מצווה מושקע, מיוחד ומקורי. אנו שלחנו להם מספר דוגמאות והמלצנו להם על מספר שירים מעולים.
הם בחרו את השיר זהב. לאחר כתיבת המילים המקוריות של השיר אשר מציג את כלת בת המצווה בצורה הייחודית ביותר וההומוריסטית במיוחד הם הגיעו לאולפן ההקלטות שלנו ברמת גן.
תחילה ביצענו סשן הקלטות לשיר הכולל עריכה, תיקונים , הוספת אפקטים, סידור הקול, הדרכה וליווי צמוד לכל אדם שמקליט. חשוב לציין שבגלל שהם היו קבוצה גדולה חילקנו אותם לקבוצות קטנות של 3-4 אנשים בכל קבוצה. את הקבוצות הקלטנו בנפרד ולבסוף חיברנו את כל הקולות של כולם יחד למקשה אחת.
כך שומעים שיר רצוף ואחיד ונדמה שכולם הקליטו יחדיו, אך זה תהליך של עריכה.
לאחר ההקלטה והעריכה של השיר הגיעה צלמת הבית שלנו לאולפן והעמידה סטנדים של תאורה. אנו חילקנו למשפחה ולילדים אביזרים מגניבים שאיתם הם יוכלו להצטלם ולרקוד. וכאן נתנו להם את האופציה לעשות מה שבא להם.
לאחר הצילומים וההקלטות אנו ערכנו את הוידאו בשילוב תמונות וסרטונים שהמשפחה העבירה לנו והוספנו כתוביות רצות עם מילות השיר.
התוצאה? מדהימה, מרגשת ומקורית במיוחד..בהחלט הפתעה מושלמת לבת מצווה..קליפ בת המצווה הזה יוקרן באירוע ויפתיע את כלת בת המצווה וגם את כל האורחים!
שיהיה במזל טוב!
הסרטון של קליפ הבת מצווה המרגש כאן לפניכם!

לחזור למשהו ספציפי?