חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בר מצווה לילד זהב | קליפ בהפתעה לבר מצווה מכל המשפחה (כולל צילומי חוץ)

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם קליפ בר מצווה שהוכן במיוחד לבר מצווה של יואב. מדובר בקליפ בהפתעה שהוקרן באירוע בר המצווה, מתנה מכל המשפחה המורחבת.
אז איך זה מתבצע?
לאחר שיחת הטלפון הראשונה, העברנו להם דוגמאות רבות של קליפים במתנה לאירועים של אולפני לי-רון. הם ממש אהבו את השיר זהב של סטטיק ובן אל והתחברו אליו. הם שינו מעט את המילים של השיר כדי שיתאים לחתן בר המצווה. אחרי בחירת השיר הם נדרשו להתאמן ולעשות חזרות בבית כדי להגיע מוכנים להקלטה ולצילומים.
באולפן חילקנו אותם למס' קבוצות הקלטה וצילומים בכדי שנוכל לערוך בצורה הטובה ביותר את השיר ואת הצילומים.
כל קבוצה הקליטה את הקטע שהיא הייתה צריכה, בנוסף לקטעי סולו..בשלב העריכה חיברנו את הקולות של כולם למקשה אחידה אחת.
משמע, כל המשפחה בסופו של דבר הקליטה את השיר, אך בקבוצות נפרדות ואנו חיברנו את כל המשפחה (כ-20 אנשים) בצורה כזו שזה יישמע כאילו הם שרו ביחד.
לאחר ההקלטה הגיעה הצלמת המקצועית שלנו לאולפן והקמנו את ציוד התאורה שהיא מגיעה איתו. חילקנו למשפחה שלל אביזרים ואקססוריז מיוחדים ומגניבים שמתאימים בדיוק לצילומי קליפ מהסגנון הזה (דרבוקות, חצוצרה, גיטרה, מיקרופון זהב, קשתות זוהרות לראש, עניבות צבעוניות, כובעים וכו')
בצילומים המשפחה גם הצטלמה לפי קבוצות ההקלטה בתוך האולפן, צילמנו אותם בכמה סשנים של צילום ובעריכה חיברנו את הכל ביחד וכל פעם רואים אנשים אחרים מהמשפחה.
כמו כן, המשפחה רצתה שנצלם אותם גם בצילומי חוץ. לכן, במרחק כ-5 דקות הליכה מאולפן ההקלטות קיימת גינה ציבורית יפה..הלכנו לשם יחדיו וצילמנו אותם גם שם עם כל האביזרים והאקססוריז שהם קיבלנו מאיתנו לצורך הצילום. בזמן שהם היו בגינה צילמנו כמה שוטים של כל המשפחה עומדת בשורה ושרה את השיר וכן, סולואים של אלו שהיו צריכים לשיר לבד.
כפי שתוכלו לראות הוספנו במהלך העריכה של הוידאו תמונות של חתן בר המצווה ובני משפחתו בכל מיני קטעי מעבר והוספנו מס' אפקטים ואנימציות שיעשירו את הייחודיות של הוידאו קליפ.
התוצאה הסופית ממש מרגשת מצד אחד שבה בני המשפחה שרים לחתן בר מצווה שיר ומצד שני ממש הומוריסטית שבה כל בני המשפחה שרים יחדיו עם אביזרים מצחיקים ועושים שמח..
אנו אהבנו את הקליפ הזה נורא ומאוד שמחנו להקליט, לצלם ולערוך אותו כי יש בו המון אנרגיות חיוביות!
אז שיהיה במזל טוב ורק הצלחה, מאחלים צוות אולפני לי-רון.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור