חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בר מצווה במתנה מכל הכיתה + כולל סרטון ברכות ואיחולים מכל החברים והחברות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם קליפ בר מצווה במתנה לעידו חתן בר המצווה. קליפ שהוכן בהפתעה מכל החברים והחברות בכיתה אשר הגיעו אל האולפן שלנו בכדי להקליט שיר ולהצטלם. כולל סרטון ברכות ואיחולים לבר מצווה מכל החברים והחברות.

אז איך הכל קרה?

תחילה, המשפחה החליטה לבצע את השיר תמיד חלמתי של אליעד נחום ואת השיר הזה להקדיש לעידו לבר מצווה. לאחר מכן הם היו צריכים להחליט לגבי כתיבה של המילים, הפעם הם החליטו לכתוב בעצמם כי אחד מבני המשפחה הוא מוזיקאי ולכן הם רצו לכתוב את הטקסט. אחרי שהם גיבשו את הטקסט הם ביקשו מכל חברי הכיתה לבוא לאולפן אחרי בית הספר, בהפתעה כמובן.
ביום ההקלטות והצילומים כל הכיתה (כ20-30 איש) באו ישר מבית הספר באוטובוס בכדי להכין את ההפתעה הכי מקורית לבר מצווה של עידו.
אנו חילקנו אותם לקבוצות הקלטה, כל קבוצה מנתה עד 4 משתתפים. תחילה הקלטנו את הקבוצה ה-1, לאחר מכן את ה-2 וכך הלאה..כל קבוצה שרה בין שורה ל-2 שורות..וכמובן המשפחה הקרובה קיבלה סולו לבד.
בזמן ההקלטה עבדנו עם כל קבוצה על הביצוע והקפדנו על המשמעת, כי בכל זאת מדובר בילדים והיינו חייבים לשים מעט גבולות בכדי להוציא את התוצאה הטובה ביותר..העמדנו אותם ליד המיקרופון והסברנו להם כיצד לשיר את השורות שלהם בכדי להגיע לתוצאה המקסימלית שהם יכולים..כמו כן, לא לקחנו את הטייק ה-1 שהם ביצעו אלא נתנו לכל קבוצה מס' ניסיונות בכדי להגיע לטייק המושלם ביותר. אחרי שהקלטנו את כל השיר ואת כל הקבוצות ועשינו אפילו בדיקה שכל אחד מחברי הכיתה הקליט ערכנו את השיר..הוספנו עוד קצת אפקטים לקולות שלהם, הגברנו את הסאונד ועשינו מיקס מבחינת ווליום שהכל יישמע אחיד ואיכותי. לבסוף, צרבנו את הדיסק והבאנו את הדיסק לצלמת שהגיע לאחר כשעתיים של הקלטות.
הצלמת מיקמה את ציוד הצילום שלה והתאורה בחדר ההקלטה, וגם כאן הכנסנו כל קבוצה שהקליטה לפי הסדר..כל קבוצה קיבלה אביזרים ואקססוריז מגניבים כמו זוהרים, כובעים, דרבוקה, חצוצרה, מיקרופון זהב ועוד..בכך גרמנו לקליפ להיות צבעוני, שמח ומרענן.
כמו כן, המשפחה הכינה מס' שאלות שהן רצו שכל החברים יענו עליהן..הקלטנו כל אחד מהחברים מברך בסרטון ברכות מכל החברים והברכות ושילבנו את זה במהלך הקליפ.. בנוסף, המשפחה העבירה לנו תמונות בכדי שנשלב בקליפ ועשינו זאת בצורה אינטראקטיבית ומיוחדת. כפי שתוכלו לראות הוספנו גם משפט פתיחה ומשפט סיום מרגש ומקורי שהמשפחה ביקשה שנכתוב.

אז כך עושים קליפ בר מצווה במתנה מכל הכיתה כולל סרטון ברכות ואיחולים מהחברים והחברות בכיתה!

לחזור למשהו ספציפי?