חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ חתונה בהפתעה מכל המשפחה – קליפ מתנה לחתן כלה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפניכם קליפ בהפתעה אשר הוקרן לחתן ולכלה בחתונה בהפתעה מכל המשפחה

המשפחה פנתה אלינו כי ברצונם לערוך הפתעה מיוחדת לחתן ולכלה. הם בחרו את השיר אותו הם רוצים לשיר להם ואף כתבו את המילים המקוריות בעצמם.
שלחנו להם את הפלייבק בכדי שיוכלו להתאמן בבית ביחד ולהגיע לאולפן ההקלטות לסשן ההקלטה והצילומים שהם מוכנים יותר להקלטה.
באולפן ההקלטות תחילה הקלטנו את השיר. חילקנו אותם למספר קבוצות. כל קבוצה הקליטה את כל השיר. ממש עבדנו איתם בצורה מקצועית אשר דרשה עבודת הקלטה בשיטת הטייקים, עצירה בכל קטע שלא נשמע טוב והתחלה מחדש, כמו כן, הוספנו מספר קולות רקע והכפלות לכל קבוצה כדי שיחדיו הם ישמעו אחידים יותר וברורים יותר מבחינה וואקלית. לאחר שסידרנו את הקולות שלהם התאמנו את העוצמה של הפלייבק ברמת מיקס מושלמת וסידרנו את הסאונד הכללי של השיר.
לאחר כשעה וחצי של סשן ההקלטה הגיעה הצלמת לאולפן עם ציוד הצילום שלה. גם כאן חילקנו את המשפחה לקבוצות של 2-4 אנשים בכל קבוצה בכדי שנוכל להתמקד בצילום באנשים ספציפיים ובכך לערוך אחר כך את הסרטון שבו כל פעם נראה מישהו אחר וכך נחלק באופן שווה את זמן המסך של כולם.
לצילום הבאנו להם שלל אביזרים ואקססוריז שאותם הם בחרו בצורה פרטית ועצמאית ובחרו להצטלם איתם.

בסוף סשן ההקלטה והצילומים הם העבירו לנו כ-40 תמונות שאותם שילבנו במהלך הקליפ במקביל לצילומים שהתבצעו באולפן.

כמו כן, הם שלחו לנו סרטון קצר אשר אותו הם רצו שנשלב בתחילת הוידאו קליפ.

התוצאה מושלמת: המשפחה קיבלה וידאו קליפ במתנה מרגש, מיוחד ומקורי אשר אותו הם יקרינו באירוע החתונה ויפתיעו בענק את החתן והכלה וכמובן גם את כל האורחים. הם גם הפכו לזמרים ביום אחד וגם הפכו את היום המרגש של החתן והכלה למיוחד עוד יותר!

רוצים גם אתם להקליט שיר באולפן הקלטות, לצלם וידאו קליפ ולהפתיע את יקירכם? צרו קשר עם אולפני לי-רון בנוגע לסוגי קליפים במתנה!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור