חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קליפ בהפתעה לסבתא ליום הולדת 70

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מתנה מקורית ליום הולדת שבעים של סבתא? אולפני לי-רון מציעים לכם על הפקת קליפ במתנה לסבתא לרגל היום הולדת 70 , יום כל כך מיוחד עבורכם ועבורה..מתנה מקסימה ומקורית מכל בני המשפחה הגדולים והקטנים.

אז איך מכינים קליפ בהפתעה לסבתא? להלן:

בשלב הראשוני אתם צריכים לבחור באיזה שיר תרצו להפתיע אותה..האם זה שיר שהיא מכירה מפעם, האם זה שיר שמסמל אותה, האם זה שיר שהיא ממש אוהבת, האם זה שיר שהיא שרה, או שמא שיר שאתם אוהבים, או שיר שעכשיו רץ חזק ברשתות החבריות או ברדיו..בחירת השיר היא קריטית כי עליו מתבסס כל הקליפ וכל המילים מותאמות למנגינה של השיר.
אחרי שבחרתם שיר ואתם סגורים עליו תצטרכו להחליט לגבי שינוי המילים. האם אתם משנים את המילים וכותבים בעצמכם, האם אתם צריכים את שירותי כתיבת המילים המקוריות שלנו או שלמעשה תשירו את המילים של השיר כפי שהוא..לשיקולכם.

לאחר בחירת השיר וההחלטה לגבי המילים..אתם צריכים להגיע לסשן הקלטות וצילומים באולפן ההקלטות שלנו ברמת גן.

אנו תחילה רק נקליט את השיר..נחלק אתכם לקבוצות הקלטה, כל קבוצה תקליט את הקטע שלה בין אם זה סולו ובין אם זה חלק שבו כולם ישירו..לבסוף אנו נערוך את כל ההקלטות של כל הקבוצות ונחבר אותם למיקס אחיד. התוצאה הסופית היא שאמנם כולם שרו בנפרד או בקבוצות נפרדות אך העריכה גורמת לכך שתשמעו כקבוצה אחידה ששרה ברצף מלא ובתיאום מושלם.
אחרי שהמפיק המוזיקלי באולפן ערך וסידר את השיר מבחינת זיופים, וסאונד אתם תעברו לשלב הכיפי ביותר – שלב הצילומים באולפן.

בשלב זה תגיע צלמת מקצועית ותפתח ציוד תאורה מתקדם וציוד צילום איכותי. אתם תקבלו מאיתנו אביזרים ואקססוריז מיוחדים וצבעוניים לצילומים..לאחר שתתלבשו ותשימו את הדברים אנו נצלם אתכם..גם כאן נחלק אתכם לקבוצות צילום ונצלם אתכם בנפרד. בדיוק כמו בהקלטה, גם כאן הקבוצות שצולמו בנפרד בשלב העריכה ישתלבו במקביל..פעם יראו קבוצה מס' 1 ופעם קבוצה מס' 2 וכך התודעה של האדם הצופה היא כי כולם נמצאים יחד באותו אולפן ושרים יחדיו..יש שילוב הרמוני בין מה שרואים למה ששומעים.

אחרי שהצטלמתם וכייפתם באולפן ההקלטות אנו נקבל ממכם תמונות או סרטונים שתרצו לשלב במהלך הקליפ שאתם מעניקים לסבתא עם הקדשה אישית ומיוחדת ממכם.
לבסוף, אנו נערוך את הוידאו קליפ לאירוע המיוחד של סבתא שלכם בשילוב הצילומים, ההקלטה, התמונות, הסרטונים וכמובן עם כתוביות רצות שמכילות את מילות השיר, בדיוק כפי שאתם רגילים לראות בקריוקי.

מתנה מקורית, מיוחדת ומושקעת מכל בני המשפחה ליום הולדת 70 של סבתא. רוצים גם אתם להפתיע את סבתא עם קליפ במתנה? צרו קשר עם אולפני לי-רון!!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור