חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וידאו קליפ של הביוקר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יצירת וידאו קליפ – להרגיש פופ סטאר ליום אחד!

יש לכם סיבה למסיבה? זה הזמן שתגשימו חלום, ותקליטו שיר בקול שלכם..אנו לא מדברים רק על להקליט שיר אלא גם לצלם וליצור וידאו קליפ מקצועי ומושקע.
מתביישים ולא רוצים להגיע לבד? זה מעולה! תגיעו עם החברים או המשפחה והם יוכלו להשתתף איתכם בהקלטת השיר וגם בצילומי הוידאו קליפ האישי והמקורי שלכם.
כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את השיר המועדף עליכם ותהיו מוכנים להופעה מהחלומות! חוויה בלתי נשכחת שבה אתם תרגישו מה זה להיות זמר / כוכב ליום אחד.

עם המצלמות הדיגיטליות שלנו , עם התאורה המתקדמת והניסיון הגדול בעריכת וידאו אנו יכולים להפיק לכם קליפ שנראה מקצועי עם השיר שלכם.

יודעים לרקוד? יש לכם כיאוגרפיה? מעולה! תראו לנו קצת תנועות ריקוד של כוכב פופ , רוק, ראפ ותרגישו כמו סלבריטאי ..

בסופו של דבר באותו היום אתם תקבלו דיסק עם השיר שהקלטתם ולאחר מספר ימים כל אחד מהמשתתפים יקבל DVD עם הקליפ. כמו כן, יש אפשרות לצלם גם לפני ההקלטה ראיון עם המשתתפים ולשלב אותו בקליפ..בנוסף, אם יש כאלו שלא הגיעו ועדיין רוצים שיראו אותם בקליפ זה אפשרי..תשלחו לנו קטעי וידאו או תמונות ונשלב אותם בקליפ שלכם!

תתנו לקול שלכם לבטא את עצמו..אתם נולדתם כוכבים! זה הזמן להגיע אלינו לחוויה כיפית ואווירה מוזיקלית. תוכלו ללמוד טכניקות קוליות, לשיר את השיר האהוב שלכם, להקליט באולפן מקצועי ולהבין כיצד זמר/ת עובדים קשה בהקלטות, לעבוד עם מפיק מוזיקלי מקצועי.. וכמובן לאחר ההקלטה להצטלם ולהרגיש כמו דוגמן או דוגמנית ליום אחד – והכי כיף, לראות בסופו של דבר שההשקעה השתלמה..כאשר תקבלו את הקליפ המוזיקלי הסופי.

צפו בדוגמא לוידאו קליפ במתנה:

לחזור למשהו ספציפי?

סגור