חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפקת קליפ במתנה: תהליך

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הרבה פעמים לקוחות פונים אלינו ושואלים אותנו..איך תהליך הפקת קליפ במתנה מתבצע? איך הם עושים זאת בפועל..לכולם אנו מסבירים בשמחה על התהליך..אבל החלטנו שהגיע הזמן שנכתוב על כך כדי שגם אתם תוכלו להבין את התהליך שאותו תצטרכו לעבור כאשר תפיקו קליפ בהפתעה לאהובי לבכם!

הדבר הראשון: שלב בחירת השיר

בשלב זה תצטרכו לבחור איזה שיר תרצו להקדיש ליקירכם. אתם צריכים לבחור שיר מגניב, כיפי, שמח כדי שהקליפ יקבל חיים וצבע מסוגנן ולא ישעמם את הצופים. אנו לא ממליצים לבחור שיר שקט..כי בקליפ זה נראה פחות טוב..

הדבר השני: חזרות לפני הקלטה

בשלב זה חשוב להתאמן בבית עם השיר שבחרתם, חשוב ביותר להגיע מוכנים להקלטה. נא עשו חזרות ביחד עם כל חברי הקבוצה אשר משתתפים בקליפ שלכם.

הדבר השלישי: שלב ההקלטה

בשלב זה אתם מגיעים לאולפן ההקלטות שלנו לראשונה. בשלב זה המפיק המוזיקלי באולפני לי-רון יעבוד אתכם בצורה מקצועית על הביצוע, יקליט אתכם בקבוצות נפרדות (אם אתם מעל 4 אנשים), יערוך את הסאונד, יתקן את הזיופים..ויהפוך אתכם לזמרים!

הדבר הרביעי: צילום באולפן

בשלב זה לאחר ההקלטה תגיע צלמת מקצועית לאולפן ותצלם אתכם שרים ושמחים עם שלל אביזרים מגניבים שיש לנו באולפן כמו דרבוקות, חצוצרות, כובעים,גיטרות ועוד..

הדבר החמישי: שלב העריכה

לשלב זה צריך לשלוח לנו תמונות ( כ-20 עד 40 תמונות) שאותן נשלב במהלך הקליפ. כמו כן, אנו נשלב את השיר והצילום וידאו מהאולפן. ניתן להוסיף כתוביות רצות לפי מילות השיר. ניתן להוסיף סרטוני וידאו נוספים שצילמתם במידת הצורך ובמידת הרלוונטיות.

לדוגמאות נוספות של קליפים במתנה לאירועים לחצו כאן
זהו, זה התהליך של הפקת קליפ במתנה לאירוע שלכם באולפני לי-רון. נשמח לענות לכם על כל השאלות הנוספות!

לחזור למשהו ספציפי?