חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך עושים קליפ במתנה עם שיר?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אתם רוצים להעניק מתנה מוזיקלית – קליפ במתנה זו ההפתעה המושלמת! אתם שרים, אתם מצטלמים ואנו עורכים לכם וידאו קליפ מושקע שתוכלו להקרין או להציג ולהפתיע ב-ענק! יש לנו 6 טיפים חשובים שיעזרו לכם לבצע הכנת וידאו קליפ לאירוע או לאדם שתבחרו. קליפ עם שיר במתנה זו ההפתעה המושלמת ביותר! אל תוותרו על הפקת קליפ באולפן הקלטות.

חשוב שתדעו כמה דברים הכנת קליפ מצגת עם שיר בהפתעה:

הדבר הראשון הוא שמקליטים ומצלמים בנפרד. בדיוק כפי שמפיקים סרט או קליפ בהוליווד. קודם מקליטים קולות וסאונד באולפני ההקלטות ואז יוצאים לשטח ומצלמים את הסצינה בלוקיישן מסוים..כך גם באולפן הקלטות שלנו. תחילה מקליטים את השיר בצורה מקצועית ולאחר מכן מצלמים בנפרד את הצילומים ובשלב העריכה משלבים בין השניים.

הדבר השני שחשוב שתדעו הוא שאם אתם מגיעים יותר מ4 אנשים אז אנו נצלם וגם נקליט אתכם בקבוצות. לדוגמא אם תגיעו 8 אנשים אז אנו נחלק אתכם ל-2 קבוצות של 4 אנשים בכל קבוצה. ובכך, במהלך ההקלטה אנו נקליט את 2 הקבוצות בנפרד וגם נצלם אותם בנפרד. אך אל דאגה, אנו יכולים מבחינת עריכה גם של השיר וגם של הוידאו לעשות מצב שבו ישמעו ויראו אתכם במקביל.

הדבר השלישי שחשוב שתדעו הוא שבסשן הצילומים אתם לא צריכים לשיר באמת. אך כן חשוב לזכור מעט את המילים. חשוב שתסתכלו למצלמה ולא תפנו מבט אל הדף שבו רשומות המילים. אנו ממליצים לזכור בעל פה לצורך הצילומים כ-65 אחוזים מהטקסט של השיר. כמו כן, בסשן הצילומים אנו נצלם אתכם שרים את השיר, אך בכאילו, כי למעשה לא ישמעו אתכם בשלב הצילומים, השיר כבר מוקלט..ולכן אין חשש שתזייפו כעת או תתבלבלו במילים..מבחינתנו רק תזיזו את השפתיים לפי מילות השיר והקצב.

הדבר הרביעי שחשוב הוא שתשדרו שמחה, אנרגיה והמון המון כיף ואושר. מי שיקבל את הקליפ חייב לראות אתכם שרים, שמחים ורוקדים וכמובן מאושרים.. אם תהיו בלי חיוך זה מה שאחר כך המסר של הקליפ יהיה..חשוב תמיד לחייך, תמיד להראות שמחה בזמן הצילומים, לקפוץ, ליהנות והכי חשוב להרעיש כמה שיותר..כי שאתם תוציאו אנרגיות ותתאמצו, זה מה שהעריכה גם תוכל להעביר לצופה.

הדבר החמישי הוא שאנו משלבים במהלך הקליפ תמונות. תמונות שאתם בוחרים להעביר לנו. תמונות שמעבירות סיפור חיים מיוחד. אנו נכניס את התמונות בצורה אינטראקטיבית בכל מיני קטעי מעבר בשיר ובקליפ יראו את התמונות מתחלפות בצורה מיוחדת ומגניבה במיוחד.

הדבר השישי והאחרון שחשוב שתדעו לגבי קליפ במתנה עם שיר שאתם מקדישים לאדם או לאירוע מסוים הוא שאנו מלווים אתכם בכל התהליך. החל משיחת הטלפון הראשונה אנו נעזור לכם לבחור שיר, אם צריך נסייע לכם לכתוב את המילים המקוריות של השיר שיתאימו לכל אירוע או אדם שתבחרו. לאחר מכן נדריך אתכם באופן אישי וצמוד בכל תהליך ההקלטה ונעזור לכם לעשות את הביצוע הכי טוב שאתם יכולים וכמובן לערוך את הקול שלכם, וגם נהיה שם בשבילכם בשלב הצילומים ונחלק לכם מגוון אביזרים מיוחדים לצורך הצילומים (כולל מיקרופון מוזהב, דרבוקות, גיטרות, חצוצרות, כובעים, שרשראות וכו'.) והכי הכי חשוב..בזמן העריכה אתם מקבלים לינק לצפייה, לינק אישי רק עבורכם שבו תוכלו לראות את הקליפ ולומר לנו אם אהבתם או אם יש דברים שתרצו לשנות, ואנו נשנה את העריכה כרצונכם.

לחזור למשהו ספציפי?